inte oss pappa

det kommer nog bli så att jag inte kommer blogga hos pappa. men i dag e jag snabb besök oss mamma. åker till pappa i morgon.
Hur var eran vallborg??? min var väldigt bra. anna, emelie, lydia och clara kom hem till pappa. alla förutom lydia sovöver. vi hade super roligt hella kvällen enligt mig tror dom tyckte det också. fast jag skrämde dom lite. hehe.
i helgen har jag också varit på stan 3 dagar i rad. i söndags med anna och emelie (vi shoppa). i måndags föra att äta lite lunch och titta lite runt med mamma innan mitt läker besök, och i går för att träffa cassandra n. hade inte sett henne på jätte läng.
totlat hitta jag min skolavslutnigs oufit typ. men jag titta också på nya ballerina skor, för minna gammla har visst blivit försmå. dom plågar mig när jag går, så minna fötter e nästan hellt sönder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0