E song contest

japp sitter och ser på E song contest. just nu e det findland. dom sjunger på findlands svenska. älskar det, eller tycker det är roligt. var det nån mer än jag som märkte att när dom skulle börja så buade typ publiken. tyckte det var väldigt roligt. men jag har väldigt konstig hummor i bland.
ja i söndags hände inte mycket föurom att jag köppte nya ballerina vett ej om jag berätta om minna balerina från nelly som jag inte gilla och har sickat tillbaka men nu har jag i alla fall köppt nya (andra).
i går hände inte mycket, stack till pappa occh sola lite var väldigt skönt det är så varmt ute.

Kommentarer
Postat av: Myybieberstoory

Fin fin blogg!

Läser du bieber noveller? Läsa min? Hope so! :D

Trevlig helg, KRAM!

2012-06-11 @ 21:14:03
URL: http://myybieberstoory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0