rix fm festival-dekad

har varit hellt dekad idag. vett ej varför, eller jo jag somnar jätte sent och av nån andlendnig kan jag typ inte sova längre ön till tio pappa kom för bi (hem till mamma för att sätta upp några tavlor vi behövde hjälp med, för att det var en speciel väg typ.
lova att berötta vad vi gorde på riddnigen. vi galoppera mycket och övade på sitsen mycket. mamma känner att hon inte har vördens bästa ballans. men för mig gick det super, när vi galoppera fick jag till och med testa galoppera utan stigbyglarna. jag red sötta kalle och mammma oboy.
ja, igår var jag på rix fm festival. super roligt. eric saade var där (dom som har fölt min blogg lite längre vett att jag är ett stort fan) sen var det jätte många andra artister där som var jätte bra b.la paratosa (vett ej hur dom stavar sitt namn men det är dom som sjunger dansa pausa) sen var jag lite arg, efter som jag och clara kom ditt en stund innan efter som vi ville ha bra platser. men tio min före allt börja kom det några små barn som ville gå före för att se bättre (vi stog längst fram) jag släppte för bi dom vilket jag efyer ångrar. efter som eric hoppa av senen (vettt ej hur det stavas men det han uppträde på) och klappa/rörde händerna som var längst fram. clara som kanse bara släppt fram 2,3 fick röa eller vad man säger det fick även hennes kommpis. men jag fatta varför kommpisen inte släppte fram nån hon hade ståt på samma ställe sen elva och det börja klockan fyra. sen när man täncker på det kanse barnen blev lite mossade när alla ville röra erics hand.
känner mig som ett rör ägg för att jag är arg över detta, men det är min blogg därför får jag skriva vad jag vill. sen hade jag och clara väntat i cirka två timmar på samma ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0