hittar ej/ berättar nog idag/morgon

hittar rj en bild på googel som jag tycker är super rolig är på one ditection i klänigar supper sötta e dom. och dom ser rätt roliga ut. man fattar jö att den inte är riktig.
Tor jag berättar i morgon vad vi gorde på riddnigen, men det var super roligt vi galoppera jätte mycket. sen fick jag vetts några bra tipps om min sisst. så nu känner jag mig rätt för beräd till irland och ridd läggret. måste bara lära mig vad alla gräjer hetter på engelska men som tur har mamma köppt en bok som hjälp
sola i dag som jag skrev förut så man kan jö hoppas att det kommer synnas i alla fall lite då.
ska på rix fm festival i uppsala i morgon, med clara och en av hennes kommpisar. om nån mer ska ditt så kanse vi ses. så ska nog sova så jag orkar i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0