åker imorgon

ja, jag åker i morhon. till irland. kommer sakna alla här hemma. men det kommer bli så kul.
 
ar inte hittat på så mycket förutom att va massor med clara, anna och emelie. vi har haft super kul. kommer verklingen sakna dom när jag åker. i dag åkte jag först med clara och badda  björklinge sen hade vi alla fyra picnik vid fyrisån. jätte mysigt. sen dom andra dagarna har vi varit väldigt mycket också.
 
har köppt en ny bikini svart, så klart. det vissade sig att anna hade en lika dan fast turkos. sen i dag så hade clara en sån fast rosa färgad typ. färgen lysser och gör att man ser brunare ut än vad man är.
 
har köppt justin (bieber) nya album, belive. jag älskar det. lyssnar på det just nu. vett inte riktigt vilka minna favo låtar är. men jag tror det är all around the world feat ludacris, beauty and a beat feat nicki minaj, belive. det var nån mer bara jag kommer ej ihåg vad den heter :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0