redovisnig själv

på svenskan i dag fick vi vetta att vi ska radovisa nästa fredag om en gud. Vi ska stå och göra det själv. jag som inte mår bra med att göra det med andra. blir så jävla nervös då kommer flippa ur nu. så jag har tänckt att övertala min svenska lärare med att slipa. Gråter jö började nästan göra det på lektionen. men gorde det sän när jag kom hem i stället. Sen när jag kom till anna (emelie och anna ringde och fråga om vi kunde va) så fråga dom om jag hade gråtit så när jag beräta varför så börja jag gråta. Sen när jag skulle berätta för mamma på typ 30 sekunder för att hon hade brottom i väg så börja jag gråta. Om jag ej slipper kommer jag inte sova det minnsta tills det är över :(
hitta ingen bätre bild strunt lite i texten längs ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0