I alperna och sjuk

jepp jag e i alperna ny har i gentligen såååå mycket jag vill blogga om men jag har glömmt typ allt. sen är jag också sjuk. feber och förkyld men det struntar jag i och åker skidor ändå. vägrar ta en alvedon som pappa vill för att febern ska gå ner. men det kan han glömma. för jag hatar alvedon. vädret har varit toppen förutom i dag när det har blost super mycket. det ända man typ gör här är att åka skidor, sova och äta. men jag äter super lite vett ej varför kanse för att jag e sjuk nog samma sak varför jag sover så mycket. i dag till lunch orka jag inte äns äta en fjärde del pizza. ska försöka blogga mer innan jag åker hem på lördag kväll om jag orkar. slänger nog några fler inlägg i dag mår rätt bra lixom och jag merktä att detta inlägg blev rätt långt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0