alla avis

jepp nästan alla vuxna jag har åkt med är avis på mig för jag får inte ont i bennen. bara 3 dan så fick jag lite ont i fötterna annars inget annat. facktiskt väldigt skönt. orkar lixom inte ha ont i benen. men när vi var i sweich så var det väldigt isitoch smalt så jag rammla 3 gånger. först gången råka jag körra över en ille bak på skidorna och rammla. slog i huvudet rätt så hårt. sen dom andra 2 gångerna så hållde jag på att körra off pist. så när jag bromsade gled jag ner i rammlad ställnig eller hur man säger det. men när jag hade rammlat och slagit i huvudet så hade jag först lite huvud verk. sen började jag må lite lilla efter det kändes det ett litet tag som om nån sat och trök lite på miin bröst korg. sen kom huvud verken till baka. nör jag kom hem den dan slog febern och förkylingen till ordentligt. :)


Kommentarer
Postat av: lydia

jätte fin blogg! :D

besök gärna min novellblogg om 1D! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0