somnar nog snart

sitter i sängen och bloggar fryser och håller på att somna. skolan i dag hade vi bara 3 lektoner sen var det skol jogg.man går en en runda i storvreta, man får välja på att gå, jogga eller jogga på tid. gick gorde jag årka springa. sen var jag så himmla tröt när jag kom hem. vet inte rikktigt varför kanse för jag sov med raddiio och då sover jag inte bra måste sova med musik där dom inte snakar. så på pianot höll jag på somna när jag spela gick därför super trökt. tror min piano lärare blev lite sur på mig hehe. i morgon har jag nån typ interjuv vet inte riktigt vad typ en undersöknig från några som kommer typ från uppsala unversitet. ska ställa frågor till mig och en till tjej. men berättar mer i morgon. ses

Kommentarer
Postat av: Clara

Ulla ba: Clara du var den enda som inte var super trött idag... Jag ba: Jaha! Vad kul!

2011-09-13 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0