ett ord KATASTROF

min tum nagel har gått av när jag skulle hjälpa emelie med madrasen hon och anna sover över. i dag var det en helt typiskt dag i skolan nu när vi soveröver har vi sett en film black swan en rätt dålig film hatar skrekisar och när det håller på att bli pinsamt fast ofta blir det inte det. sän i filmen när allt verkar lösa sig förstörs allt igen.
alla fall i går när hade vi dans först foksråt och bugg fast jag missa buggen. den sortens dans e jätte tråkig. jag kommer någ aldrig gå ut och dansa på sånna ställen!!!! sen var jag mattis med cassandra som ska med på riddnigen i morgon. matis var så där man behövde inte göra så mycket och man fick ficka+glass. fast det var nån tant ii köket som hela tiden snodde min plats där jag stod och arbeta så jag fick inte hella tiden göra det så passsa er för henne!!!! måste kolla lite annat på datan snabbis en nattiti natti 

Kommentarer
Postat av: Clara

HAHAAAAHAH XD

2011-09-17 @ 09:42:05
URL: http://saademedmera.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag tror att jag och din mamma känner stoooor skadeglädje :DDD

2011-09-17 @ 09:42:46
URL: http://saademedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0