dont

har varit fasst i csi hella veckan eller läxor och när jag har varit inne på datan i typ 55 min har jag varit inne på den lilla datan och den på minner mig inte om att jag ska blogga har inte google crome har har det på inte skol datan eller stora som jag kallar den det är också en lapptop. Ska kandse vänja mig med att jag har ungefär lite mer än 5 lexor i veckan. ska försöka att få tag på nån som kan fixa ny design till mig. 1 jag hatar rosa det är i extrema fall stark rosa sån som typ lysser i mörkret är snyggt. 2 jag e inte ljus hårig längre. 3 min blogg handlar inte så mycket om naglar längre. vet ungefär hur jag vill ha den så om någon vill fixa mig säg till. annars ska jag fråga en kommpis som är skit duktig på sånnt. :D
tror jag börjar bli sjuk för det som jag ska spy och jag har ont i sidan av magen + har jag ont när jag ska sträka på armen men det kommer nog gå över när jag har sovit. men ska inte sova nu några timmar till som vaken persson. ni får nog vänja er med dålig ubtaterin ett tag fram men ska bettra mig ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0