svar och så

vet att jag inte har bloggat på hella veckan har ingen adlednig bara att jag e lat har lixom aldrig sittit vid en data bara med mobilen hella tiden. så det är svaret la in ett inlägg i torsdags med mobilen men vet ej om det kom upp ska kolla det. i dag var det tråkiga skolan. på so hade jag en gruppredovissnig gick väl hyfsat bra. sen i dag var jag oss frisören har inte varit där på jätte länge men det blev bra hon klippde inte så mycket som jag trode. sen har jag varit på promenad med anna och vi stack hem till henne och såg idol. har en liten känsla att jag håller på att bli sjuk mode illa i dag när jag ver hemma och hade jätte mycket huvervärk så jag behövde ta huvudvärks tableter. har inte tagit det på jätte länge brukar ta brus tableter dom smakar pytton och jag kan inte svälja andra. föra veckan jag var oss mamma köppte jag jö en sak som gorde tableterna godare och lättare att svälja. det passa bra så jag kunde svälja min huvevärks tablett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0