önskelista

fyller snart 13 och det här önskar jag mig (utan inbördins årdnig)

  1. en resa till L.A
  2. en resa till New York
  3. en resa till Paris
  4. en egen häst
  5. perfymen somday   (du kan köppa den här längst ner på inlägget)            
  6. somday bodyloten
  7. Justin jul album när det släpps (kommer ut 1 november i usa)
  8. en hand som kan hålla massor av hals band
  9. ett nytt harry potter playstensen 2 spel (så jag och emelie kan sittaoch garva åt hur dåliga vi är)
  10. massor med godis
  11. få åka till nått land och se en Justin Bieber konser
  12. flyga själv nån stans
  13. spelgel till rummet oss mamma
  14. sims 3 djurliv
  15. ansiskmasker
  16. nagellack
  17. gräjer till en egnen häst om jag får en
  18. wild child filmen
  19.  presentkort
  20. cd skiva

http://www.parfym-klick.se/Parfym/Justin-Bieber/Someday/?gclid=CIXVj-3ZxasCFUPwzAodmiVPzg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0