to day is a day

i dag har jag vair och badat och nästan bränt mig. var i fjälnor igen med dixie, pappa och två kommpisar.  idag var bara ena en liten badkruka. det var samma friends som igår. vi hyrde tramp båt på vägen ut så gick det snabbt och bra en när vi skulle till baka gick det inte så bra. för det första hade vi mott vind och mott ström. det gorde så det var svårt att trampa efter som jag har fått typ dåliga knän så var det rätt svårt då. men jag fick bytta med min enna kommpis som också har dåliga knän. alså fick vi bytta rätt ofta. och medans vi bytte ville botten svänga om så var det svårt att få tillbaka båtten för i bland funka ej sväng gräjen. men som tur var vi bara var bort i 20 min extra. ses :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0