sent :)

min pappa vill nog att jag ska sova snart så jag tänkte att jag skulle göra en snabt inläg. :) min dag efter blogg inläget har jag träfat kommpis hennes hund och bebisen hon är barn vakt åt (har glömmt att lägga up bild ska för söka i morgoon) vi gick en snabb rund med min hund Dixie. ett tag efter det hämta mamma mig för riddnigen. fick ridda på saffran :( han är jätte duktig men han kan va lite sur och brukar villja bitta på mitt späne på ridd västen. när jag och mamma var på väg hem så fråga hon om jag ville köra för bi och köppa en födelsdags present till pappa (hanns födelsedag i dag) var hemma smsa med en kommpis vii bästemde att köpppa godis tillsmans  blev inget godis om stänge överalt men han köppa harry potter och dödsrelikerna del 1. såg den på bio. blir så arg att dom klipper bort massor av dellar till filmen. oj såg på klockan att allt jag mena i dag var om i går men ja ja ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0