inte idag

sorry att det inte blir bilder i dag men jag har gort mycket men på fredag anse jag inte har nått bestät så då går det nog. men i dag har jag battdat med två kommpisar det var super roligt. som tur var dom inga bad krukor den här gången som dom var i fjälnora. men jag har hittat en blogg som spelar en radio kan av justin bieber stort fan ska ni vett av honom. sen har jag fått vetta att två av minna kommpisar som inte tyckte om honom förut tycker han är sött :) två blivande fans tror jag ska jobba så dom blir det sen ska jag ta hjälp av min kommis som gillar han att hjälpa mig ta över klassen sen är nästan alla fans när biebers har tagit över sverige sen skandinaven sen norden sen i erupa (stav) och sisst värden men erupa och värden blir änkelt för där gillar nästan alla han det är noren och skandiaven för utan damark som är efter :) ses och hjälp mig så biebers kommer regera värden snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0