hallo :)

mamma har börjat tränna mig på tyska inför semestern vi ska jö till bernlin :) fast tråkit med tränigen det är jö lixom lov. ja ja. var och åt sjölv kebab visst två kommpisar höll mig själskap men genentligen skulle en annan ät med mig men hon baka men tack för sälskapet. stak hem till mamma sen pappa är jö i findland med jobbet just nu fast kommer hem i morgon och åkte i dag. så ska till baka  morgon. fast inan jag kom hem så gick jag inom en kommpis som jag började se harry med i går och vi stak hem och såg mer men blev inte klara så vi ser nog snart klart den eller bara kommer längre in i filmen. sen såg jag på cia e feta arg just som det är som bäst så stor det fortsätnig följer.... hatar sånt sen e det det sista av snittet :@ kanse inte bloggar i morgon :( vill läsa ut min bok som jag låna om på biblan i dag men det kan var kö på :$ men datan gav inte i från sig ett ljud så..... dom kan ej skylla på mig
ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0