berlin dag 1 bilder :D


så här ser röd och grönt ljus ut i berlin :)


bussresan skriver ner till var det är för stäle om jag inte har glömt


kyrkan fast den har en bygg stälnig runt sig kyrkan är i gentligen lite förstörd pga andra värst kriget


guld gräjen jag syftar på som är siegessäule




reichstag


alla reklap skyltar här är jätte stora


unter den linden


staatsoper


tv tornet och nått annat


opernpalais


neue wache


zeughaus


tyckte den här gräjen såg rolig ut


berliner dom


kyrka jag inte riktigt vett var den heter men nåntig typ mari kyrkan för det kalar min mamma den efter min moster (hon lever så ni vett)




tornen du ser bakom skylten tillhör kyrkan nikola


tv tornet ni kommer få bätre bilder när jag har varit där och ätit


en kyrka som heter rott    = röda kyrkan som är vid början av alexanderp


min lyxia säng


min nya läskade super snygga väska


min nya bok


en currywurst =en korv med curry och ketchup jätte god


värdens bästa drika den är färdig blandad cola och fanta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0