men i dag

skrev inte i går var så ine i men anan berätelse på datan. läser just nu 3 blogg som har noveler. alla ör skit bra. men i går när jag vakna så måde jag inge bra så blev säng liggande halva dan till jag var tvungen att gå och hämta dixie. lite senare földe jag med mamma till ica för hon är jl sjuk kan ha disk bråk. så hon får inte lufta för mycket tungt. medecin går hon på. mamma och jag hade myss kväll medans vi såg på sissta hatty potter filmen. då menar jag del 1 del två har jö inte kommit ut än ska se den med en kommpis på onsdag ska bli super skoj. i dag var förs ute på en jätte lång promenad med en kommpis och dixie sen fick jag ränsa/ren städa min bok hyla. stak hem till pappa efter det. i morgon har jag inte några planner för utom att mezza kanse ringa och kolla hur en kommpis mår och följa med två kommpisar när dom köpper lördags godis har redan jag och mamma köppte jätte mycket med oss hem så jag tog hem lite till pappa. vi köppt bland annat nott jag inte vet hur man skriver det på tyska men om man över sätter det bettyder det ta två. upptäkte jag när jag var i tyskland första gången jag kommer i håg var där inan också men kommer inte i håg det. sen köppte vi milka som är lika gått som marabo men finns i lite andra smaker. ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0