ERIC SAADE :D

sha har inte updaterat fast internetet har börjat funka. men har liksom inte gort nått spicelt. bar varit med en kommpis, läst bloggar spicelt en blogg om en berättelse som är as bra i morgon kommer det så jag länktar så. måste berätta lite om i dag på konsären vi åkte ditt tidigt för att titta litte äta lunch och sitta och lysna på dom som var före eric alfons missa vi med det gårde inget enligt mig kunde vi ha missat maja grädnoss, bill och bull men dom såg vi. men artids skolan var jätte bra. sen kom eric. jätte mång hade gått upp och stält sig under artids skolan men en halv timme inan eric skulle komma så var alla tvunga att gå ner (det var en dans bana fram för som man fick stå på) för dom skulle sätta upp staket. alla mammor som hade jobbat säkert jätt hårt för att få fram sinna barn blev nog väldigt ledsna. när alla gick ner var det en lite tjej som höll i min tröja som trode att jag var hons mamma och jag merktä det inte fören mamman roppa på henne så då hjälpte jag henne till mamman. när alla kom up igen så var det två staket ett längst fram och ett lite längre bak. mälan staketena skulle barnen som var mindre än staketerna stå eller dom som var lite längre, dom som hade små syskon. det var jö snällt åt dom men alla föreldrar och mormor, morfar, farfar, farmor skulle jö se dom hella tiden så jag som är lång såg inte så mycket. sen när han sa att man skulle hoppa, klappa och sträka händerna i luften så var det bara jag av dom runt om mig för dom andra var tråkiga vuxna :(. sen i dag när jag kom hem har jag uptäkt att det finns en ny eller ny och ny han har varit känd rätt länge men jag har bara hört honom på radio men i dag på youtube och det är: ulrik munther kanse inte värdens snygging men ändå snygg!!!! sen kommer jag inte ladda upp rästen av bilderna från berlin det är så många även fast jag tar bort e det många men bilder från konsären kommer. nu är det bara en person jag vill se live justin bieber :D ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0