dixie :(

gorde inget av det jag sa i går jag bara chilla (stav). men på kvällen ringde en kommpis så hon kom och vi gorde en dans på min studsmatta oss pappa. har jö eller ska sälja den oss mamma. men i morgon bitti vid åta åker min favo flika bort dixie :( kommer inte se henne på en månad men sa någ det i går men jag kommer nog skriva några gånger till om henne för jag älskar henne så!!!! har blivit helt beroende av bloglovin när jag e ine på datan för den säger jö till när nån blogg man följer har updaterat. smsa förut med kusin hon var ine på bloggen och klaga på minna stav fel och att jag har bokstäverna i fel ording. men ska säga det igen för jag tror jag skrev om det när jag nyss börja blogga. men jag har stav problem. så från 1-5 har jag gått på  stav hjälp nu i 6 hade jag en data jag brukar skriva på och kommer fortsäta med det till 9 tror jag sen får jag se hur det blir. men det är därför det kan vara lite svårt att att läsa var det står men på det stora hella för står ni nog alla fall hoppas jag det sen skriver jag ut då och då stav men jag kan inte göra det på varenda ord jag e lite o säker om sen skriver jag i bland fel fast att jag tror jag vett hur man stavar det. ses :) :( (kommer skan dixie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0