jullovet :D

på jullovet ska jag börja blogga igen på ''riktigt'' för dom två senaste veckorna har vi haft  språk prov (suger stor på språk) fast den här har vi bara en läxa. nästa vecka har vi ett matte prov (enkelt) vi ska ha ett kemi prov innan vi slutar också får se när det blir. e lite sjuk just nu men finns inte så mycket jag kan göra åt det. i söndags baka jag lussebullar och i morgon ska jag baka peparkakor. på torsdag e det film kväll med klassen.sen ska jag fira jul i skåne :D<333
ville bara berätta en liten tragisk sak som jag fick vetta för lite mer än en timme sen. att min pappa ligger på sjukhus nu, men han ligger nog bara där tills i morgon <3
hitta ingen bild jag ville ha så taren en suddig på hur mitt rum såg ut förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0