mi and mo kose

hee sitter nu brävid min kose i den as läkra stugan vi har hyrt fast det var jö för stås min pappa som hyrde. skriver litte snappt bara ska snart in på bloglovin och då är det risk att jag försviner in i alla storys :) ska hem på lördag så då eller på söndag börjar den vanliga updateringen en gång per dag ska jag försöka med som förut. sen när jag kommer ska jag träffa alla bästa kommpisar saknat dom som fan. sen börjar skolan igen :( fast då får man också träffa kommpisar. igår var jag på bakken var super roligt har liksom inte åkt karuseler på typ¨
2 år :( i morgon ska jag till ysta och kolla i lite affärer om det är fint stanar vi llänge och om ddet är fult värder åker vi for till stugan igen :) ses ska in på bloglovin nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0