home sweet home

hemma nu så updateringen kommer börja bli som vanligt :) i dag har jag först typ inte gort nått typ luddat om kring och städtat+slappat ;) sen stak jag och två kommpisar varit och badat var så där kalt men dom tyckte det var jätte kallt så vi stak hem. skulle målla naglarna på den en så medans jag gorde det så snacka vi lite vi snacka om en film båda så på i gåt den var super bra wild chlrden den var super så vi bästemde oss för att stick till konsum sen till macken för att hyra den men den fanns inte nån stans så vi hyrde I'am number 4. var rätt bra. jag skulle villja att alla som läser deta komentera och skrev vad sin blogg heter om ni har flera skriva alla snälla kan ni göra det tack till er som gör det :) ses

Kommentarer
Postat av: Clara

Det var IS KALLT! Och I´m number 4 var BÄST xD

2011-08-15 @ 09:43:20
URL: http://clarsclara.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hihi det ska va Clarasclara.bloggplatsen.se

2011-08-15 @ 09:44:35
URL: http://clarasclara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0